fbpx

A tavalyi év harmadik harmadában egy pillanat alatt robbant be a mesterséges intelligencia a mindennapjainkba. Tartalomkészítők, művészek, grafikusok, és számos más digitális szférában dolgozó szakember fejezte ki aggodalmát, hiszen néhány kattintással az AI elkészíti mindazt, amihez nekik órák esetleg napok szükségesek. De mit is jelent ez tulajdonképpen?

Az alábbi cikket a Smodinnal készítettem el. Mindössze néhány perc volt, és ha még dolgozom vele egy kicsit, az átlagos szövegírással töltött időmet nagyjából 20 percre redukálom. A Smodin ugyanis elvégezte a kutatómunkát helyettem, kiváló vázat készített a cikknek, és a forrásjegyzékkel sem kell bíbelődnöm.

Ez természetesen nagy segítség, mert lerövidül a munkaidőm, így több ügyfelet ki tudok szolgálni. Az AI azonban számos olyan mondatot használt, amit pontosan ugyanebben a formában már máshol is láttam. Ez mit is jelent? Azt, hogy az AI sablonokkal, mintákkal, idézetekkel dolgozik, amelyek (eltekintve a plágiumtól) tömegcikké teszik a szöveget.

Nézzük, mit mond a közösségi médiáról az AI által generált cikk:

A hatékony kommunikációs stratégiák tervezése és végrehajtása elengedhetetlen minden vállalkozás számára

Tapasztalt munkatársaink minden előadáson alapuló rendezvényen professzionális segítséget nyújtanak. Természetesen itt is szükséges a célokat szem előtt tartó stratégia megfogalmazása, az üzenethordozó előkészítése és a reklám folyamatos menedzselése. Rendszeresen használjuk a Google és közösségi platformok (Facebook/Instagram és LinkedIn) hirdetéskezelő felületeit.


A márkával, ellenőrzött módon kialakított pozitív kapcsolat döntő hatással van az üzleti célok elérésére. A célközönség számára élményt nyújtó rendezvények precíz ütemezése mögött komoly szakértelem és erre épülő tervezési munka áll. Munkatársaink őszinte mosolya a szakmai szervezet ajándéka, és minden érintett számára elérhető.

A közösségi oldalak kezelése minden kommunikációs stratégia fontos része

A közösségi média kezelésének fejlesztése fontos, mert ez segíthet új magasságok elérésében és sikerekben. Javíthatja stratégiáját, hogyan használja a különböző platformokat, és mit termel. Ezekkel a változtatásokkal jobban kapcsolatba léphet célközönségével, és maradandó benyomást kelthet.
Számomra fontos, hogy olyan közösségimédia-kezelési eszközök platformját használjam, amelyek segítenek abban, hogy vállalkozásként sikeres legyen a kibertérben. Akár márkát akar építeni, akár vállalkozást szeretne bővíteni, mi szeretnénk segíteni a sikerben.

A tartalomkészítés minden közösségimédia-stratégia elengedhetetlen része

Amikor márkáink részt vesznek a közösségi médiában folytatott kommunikációban, fontos, hogy kampányaink támogassák a megtérülést, és tartalmaink túlmutatnak az emberek szórakoztatásán. Éppen ezért folyamatosan figyeljük, hogy mikor kell megjelennie az egyes platformokon. A SproutSocial nemrégiben kiadott egy hivatalos elemzést arról, hogy az emberek mikor aktívak a közösségi médiában az összes adat tekintetében. Ezek a számok érdekesek, de természetesen fontos figyelembe venni, hogy iparágonként és országonként változhatnak.


Ahány közösségi média csatorna létezik, annyi megoldás létezik a tökéletes közösségimédia-bejegyzésre. Mindegyik jogszerűségének megértése alapvető fontosságú, ha megfelelően kívánja kezelni ezeket a kérdéseket. Éppen ezért egy kis segítséget nyújtunk azoknak, akik egyszerre több közösségi oldalt kezelnek, és hatékonyan kell kezelniük azokat. (A Facebook lekerült a listáról, mivel egy jó Facebook-bejegyzés kérdésével külön blogbejegyzésben foglalkozunk.)

Az AI egy forrásjegyzéket is készített, amit a cikk végén természetesen megosztok.

A szövegen semmit nem változtattam, nem véletlenül. Szerettem volna, ha jól látható marad minden olyan hiba, amit egy jó szövegíró nem követ el. Az AI-al rengeteg idő megspórolható, de ha ki akarjuk váltani a szövegírók munkáját, pórul járhatunk, mert például a Google hátrébb sorolja a 100%-ban mesterséges intelligencia által generált tartalmakat, és valljuk be… ez a szöveg olvasmányos ugyan, de nem élvezhető.

Te mit gondolsz a témáról?

Egyébként a borítóképet is mesterséges intelligencia készítette.

Az AI forrásai:

1.https://promesa.hu/szolgaltatasok/

2.https://promesa.hu/szolgaltatasok/

3.https://www.liveagent.hu/checklists/kozossegi-media-kezelese-ellenorzolista/

4.https://contentlabor.hu/social-media-marketing-mi-az-es-hogyan-hasznaljuk/

5.https://yellowbird.hu/kozossegi-media-korkep-ezek-a-legfrissebb-adatok-a-posztolashoz/

6.https://webshark.hu/hirek/kozossegi-media-strategia/

Ezt is szeretni fogod

Leave a Reply

%d bloggers like this: